Videonahrávka a její role v pregraduální přípravě učitelů chemie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F02%3A00000103" target="_blank" >RIV/61988987:17310/02:00000103 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Videonahrávka a její role v pregraduální přípravě učitelů chemie
Popis výsledku v původním jazyce
Videonahrávka prezentací výukových metod studenty učitelství chemie umožňuje sebereflexi a následnou autoregulaci jejich chování a jednání ve vyučovacím procese. Videonahrávka se realizuje při prezentaci výukových metod používaných ve výuce chemie
Název v anglickém jazyce
Videorecording and its importance in pregradual preparation of future teachers
Popis výsledku anglicky
Videorecording in preparation of future chemistry teachers is important for self-reflection and other behaving in the chemistry teaching. It is used for teaching methods in the chemistry teaching.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Pregaduální a postgraduální příprava učitelů chemie
ISBN
80-7042-828-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
326-331
Název nakladatele
Ostravská univerzita
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Rožnov pod Radhoštěm
Datum konání akce
11. 9. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—