Městský marketing nástroj dlouhodobého rozvoje města
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F06%3A%230000004" target="_blank" >RIV/61988987:17310/06:#0000004 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Městský marketing nástroj dlouhodobého rozvoje města
Popis výsledku v původním jazyce
Projekt se zabývá zhodnocením aktuálního stavu managementu obcí, měst a regionů a podporou rožšíření poznání o marketingovém managementu a jeho aplikaci v řídící praxi v ČR. Publikace ve formě metodického návodu obsahující rovněž případové studie je jedním z hlavních výstupů projektu.
Název v anglickém jazyce
Municipal marketing - implement of long term development of town
Popis výsledku anglicky
The project critically evaluates current situation in the field of municipality, city and regional management in the Czech Republic. The knowledge of marketing management of municipalities is recommended and its implementation should be ensured.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/WB-22-05" target="_blank" >WB-22-05: Marketingový management obcí, měst a regionů</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Obec a Finance
ISSN
1212-1363
e-ISSN
—
Svazek periodika
2006
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
23-29
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—