Pracovní seminář v rámci projektu Marketingový management obcí, měst a regionů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F06%3A%230000006" target="_blank" >RIV/61988987:17310/06:#0000006 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Pracovní seminář v rámci projektu Marketingový management obcí, měst a regionů
Popis výsledku v původním jazyce
Projekt se zabývá zhodnocením aktuálního stavu managementu obcí, měst a regionů a podporou rožšíření poznání o marketingovém managementu a jeho aplikaci v řídící praxi v ČR. Publikace ve formě metodického návodu obsahující rovněž případové studie je jedním z hlavních výstupů projektu.
Název v anglickém jazyce
Workshop in project frame Marketing management villages, towns and regions
Popis výsledku anglicky
The project critically evaluates current situation in the field of municipality, city and regional management in the Czech Republic. The knowledge of marketing management of municipalities is recommended and its implementation should be ensured.
Klasifikace
Druh
W - Uspořádání workshopu
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/WB-22-05" target="_blank" >WB-22-05: Marketingový management obcí, měst a regionů</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Místo konání akce
Ostrava - Vědecko technologický park
Stát konání akce
CZ - Česká republika
Datum zahájení akce
—
Datum ukončení akce
—
Celkový počet účastníků
70
Počet zahraničních účastníků
10
Typ akce podle státní přísl. účastníků
EUR - Evropská akce