Varianty rozvoje vnitrních měst a city management
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F06%3A00000068" target="_blank" >RIV/61988987:17310/06:00000068 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/61988987:17310/06:00000003 RIV/61988987:17310/06:00000010 RIV/61988987:17310/06:A1000HUC
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Varianty rozvoje vnitrních měst a city management
Popis výsledku v původním jazyce
Předkládaný příspěvek se zabývá konceptem komplexního městského marketingu respektive City managementu a to jednak v rámci teorie a jednak v rámci empirie. V úvodu bude představen koncept komplexního městského marketingu a City managementu v podmínkách německy mluvících zemí a také stručná charakteristika stavu městského marketingu v rámcových podmínkách ČR. Další část bude věnována deskripci, analýze a evaluaci projektu Centrum žije!, tj. projektu na oživení městského centra Ostravy v kontextu obou konceptů. V závěru příspěvku budou diskutovány potenciální doporučení nebo opatření nezbytná pro další úspěšný rozvoj tohoto projektu.
Název v anglickém jazyce
The Forms of Inner Cities and the City Management
Popis výsledku anglicky
The paper presented is focused on the concept of the City management in its complexity. Both theoretical and empirical aspects will be discussed.Firstly, the concept of a complex city marketing and the city management in the German speaking countries will be introduced as well as a brief characteristic of the conditions of the city management in the Czech Republic.Next part will be devoted to the description, analysis and evaluation of the ?Centrum zije!? project, i.e. a project aimed at reviviscence ofthe Ostrava city centre.In conclusion of this article, possible recommendations or disposals needed for further successful development of this project will be discussed.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AP - Městské, oblastní a dopravní plánování
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Nové trendy - Nové nápady 2006
ISBN
80-239-8268-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
171-184
Název nakladatele
Soukromá vysoká školy ekonomická Znojmo
Místo vydání
Znojmo
Místo konání akce
Znojmo
Datum konání akce
1. 1. 2006
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—