Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití regionálního marketingu v českém cestovním ruchu na příkladu Valašského království

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F08%3AA0900TUT" target="_blank" >RIV/61988987:17310/08:A0900TUT - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    polština

  • Název v původním jazyce

    Wykorzystanie marketingu terytorialnego w turystyce czeskiej na przykładzie Królestwa Wałaskiego

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Artykuł zajumje się formami marketingu terytorialnego jako narzędzia promocji turystycznej regionu. Koncentruje się na przykładach czeskich, konkretnie na fikcyjnym Królestwie Wałaskim, które było pierwszym przedsięwzięciem tego rodzaju na terytorium państwa czeskiego. Podaje też listę przedsięwzięć naśladujących jego sukces do roku 2008.

  • Název v anglickém jazyce

    The use of marketnig places in tourism in the Czech Republic. The example of Wallachian Kingdom

  • Popis výsledku anglicky

    Paper deals of place marketing as a tool of tourism promotion of the area. It focuses to Czech examples, especially to the fiction of the Wallachian Kingdom, that was the first such project in the Czech Republic. The paper shows a list of next projects emerging later in Czechia till year 2008.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/WB-22-05" target="_blank" >WB-22-05: Marketingový management obcí, měst a regionů</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Zeszyty Naukowe Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej im. Wojciecha Korfantego

  • ISBN

  • ISSN

    1428-9520

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego

  • Místo vydání

    Katowice

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku