Využití regionálního marketingu v českém cestovním ruchu na příkladu Valašského království
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F08%3AA0900TUT" target="_blank" >RIV/61988987:17310/08:A0900TUT - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
polština
Název v původním jazyce
Wykorzystanie marketingu terytorialnego w turystyce czeskiej na przykładzie Królestwa Wałaskiego
Popis výsledku v původním jazyce
Artykuł zajumje się formami marketingu terytorialnego jako narzędzia promocji turystycznej regionu. Koncentruje się na przykładach czeskich, konkretnie na fikcyjnym Królestwie Wałaskim, które było pierwszym przedsięwzięciem tego rodzaju na terytorium państwa czeskiego. Podaje też listę przedsięwzięć naśladujących jego sukces do roku 2008.
Název v anglickém jazyce
The use of marketnig places in tourism in the Czech Republic. The example of Wallachian Kingdom
Popis výsledku anglicky
Paper deals of place marketing as a tool of tourism promotion of the area. It focuses to Czech examples, especially to the fiction of the Wallachian Kingdom, that was the first such project in the Czech Republic. The paper shows a list of next projects emerging later in Czechia till year 2008.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/WB-22-05" target="_blank" >WB-22-05: Marketingový management obcí, měst a regionů</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Zeszyty Naukowe Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej im. Wojciecha Korfantego
ISBN
—
ISSN
1428-9520
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
—
Název nakladatele
Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego
Místo vydání
Katowice
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—