Česká Ves: Seminář k projektu Komplexní regionální marketing jako koncept rozvoje rurálního periferního regionu Jesenicko
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F08%3AA1000SU6" target="_blank" >RIV/61988987:17310/08:A1000SU6 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Česká Ves: Seminář k projektu Komplexní regionální marketing jako koncept rozvoje rurálního periferního regionu Jesenicko
Popis výsledku v původním jazyce
Náplní semináře bylo prezentovat dosavadní výsledky výzkumu a diskutovat možnost aplikace komplexního teritoriálního marketingu v regionu Jesenicko.
Název v anglickém jazyce
Workshop: Holistic regional marketing for Jesenicko region
Popis výsledku anglicky
The main aim of the workshop was to present recent outcomes of the research project and discuss the issue of implementation of complex territorial marketing in the Jeseniky region.
Klasifikace
Druh
M - Uspořádání konference
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Místo konání akce
Česká Ves
Stát konání akce
CZ - Česká republika
Datum zahájení akce
—
Datum ukončení akce
—
Celkový počet účastníků
25
Počet zahraničních účastníků
0
Typ akce podle státní přísl. účastníků
CST - Celostátní akce