Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

DESTINAČNÍ MANAGEMENT V ČESKÉM ŠVÝCARSKU

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F09%3AA0900V2U" target="_blank" >RIV/61988987:17310/09:A0900V2U - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    DESTINAČNÍ MANAGEMENT V ČESKÉM ŠVÝCARSKU

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá institucionálními aspekty rozvoje cestovního ruchu v regionu České Švýcarsko. Je identifikován klíčový aktér rozvoje regionu, o.p.s. České Švýcarsko, jehož aktivity směřují k vytvoření silné přeshraniční destinace Českosaské Švýcarsko. Jsou popsány prioritní oblasti, ve kterých společnost vyvíjí aktivity vedoucí k naplnění rozvojové vize, tj. k šetrnému rozvoji regionu s důrazem na ochranu přírodních a kulturních hodnot, a je zhodnocen - v českých podmínkách inovativní - proces tvorby společného přeshraničního brandu destinace.

  • Název v anglickém jazyce

    Destination management in Czech Switzerland

  • Popis výsledku anglicky

    The paper discusses the institutional aspects of tourism development in Czech Switzerland region. There was identified a key participant of the regional development - České Švýcarsko, o.p.s. This corporation focuses on making strong cross- border tourismdestination, Bohemian-Saxon Switzerland. There were identified some priorities. Within the frame of those priorities the corporation pursues the activities lead to fill the scheme of the development, which means the regardful region development with theemphasis on protection of natural and cultural gualities in the area. In defined priorities, there is also evaluated the process of the creation of common cross-border brand.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/WD-35-07-1" target="_blank" >WD-35-07-1: Komplexní regionální marketing jako koncept rozvoje rurálního periferního regionu Jesenicko</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Geodny Liberec 2008 sborník příspěvků

  • ISBN

    978-80-7372-443-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Technická univerzita v Liberci

  • Místo vydání

    Liberec

  • Místo konání akce

    Liberec

  • Datum konání akce

    25. 8. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku