Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Wear performance and wear debris of semimetallic automotive brake materials

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F10%3AA1000WDL" target="_blank" >RIV/61988987:17310/10:A1000WDL - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61989100:27640/10:00022332 RIV/61989100:27360/10:00022332 RIV/61989100:27360/10:86076772 RIV/61989592:15310/10:10212216

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Wear performance and wear debris of semimetallic automotive brake materials

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Wear performance of automotive brake material is addressed and debris collected after brake dynamometer test and after ball-milling of identical semimetallic friction lining is characterized using a combination of analytical techniques. The differences between dynamometerwear debris and ball-milled samples are demonstrated. Wear debris is typified by the presence of numerous nanoparticles formed during wear process. Their chemistry resembles the chemistry of friction layer described previously. Contradicting findings by different research groups addressing automotive wear particulates are discussed and further refinement of analytical and testing techniques as well as their combination is suggested.

  • Název v anglickém jazyce

    Wear performance and wear debris of semimetallic automotive brake materials

  • Popis výsledku anglicky

    Wear performance of automotive brake material is addressed and debris collected after brake dynamometer test and after ball-milling of identical semimetallic friction lining is characterized using a combination of analytical techniques. The differences between dynamometerwear debris and ball-milled samples are demonstrated. Wear debris is typified by the presence of numerous nanoparticles formed during wear process. Their chemistry resembles the chemistry of friction layer described previously. Contradicting findings by different research groups addressing automotive wear particulates are discussed and further refinement of analytical and testing techniques as well as their combination is suggested.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    CA - Anorganická chemie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    WEAR

  • ISSN

    0043-1648

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    268

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1-2

  • Stát vydavatele periodika

    NL - Nizozemsko

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

    000272919500010

  • EID výsledku v databázi Scopus