Modelling of Education Process in LMS Using Petri Nets Structure
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F10%3AA1100Z1C" target="_blank" >RIV/61988987:17310/10:A1100Z1C - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Modelling of Education Process in LMS Using Petri Nets Structure
Popis výsledku v původním jazyce
To describe the management of communication between human being and the computer it is appropriate to employ graphic tools in order to describe and formulate the basic rules underlying this interaction. Interaction between student and LMS in the processof teaching and learning is a composite process and it is highly recommended to employ Petri nets for this purpose. One of the assets of modelling the teaching processes by means of Petri nets is their formal description, which is complemented by a visual graphic representation. The paper aims at presenting the principle of construction of linear and branching learning programmes and their subsequent formulation using Petri nets in education of natural science subjects.
Název v anglickém jazyce
Modelling of Education Process in LMS Using Petri Nets Structure
Popis výsledku anglicky
To describe the management of communication between human being and the computer it is appropriate to employ graphic tools in order to describe and formulate the basic rules underlying this interaction. Interaction between student and LMS in the processof teaching and learning is a composite process and it is highly recommended to employ Petri nets for this purpose. One of the assets of modelling the teaching processes by means of Petri nets is their formal description, which is complemented by a visual graphic representation. The paper aims at presenting the principle of construction of linear and branching learning programmes and their subsequent formulation using Petri nets in education of natural science subjects.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/1M0572" target="_blank" >1M0572: Data, algoritmy, rozhodování</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Modelling of Education Process in LMS Using Petri Nets Structure
ISBN
978-972-8939-17-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Název nakladatele
—
Místo vydání
—
Místo konání akce
Freiburg
Datum konání akce
26. 7. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—