Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Modelling of Education Process in LMS Using Petri Nets Structure

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F10%3AA1100Z1C" target="_blank" >RIV/61988987:17310/10:A1100Z1C - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Modelling of Education Process in LMS Using Petri Nets Structure

  • Popis výsledku v původním jazyce

    To describe the management of communication between human being and the computer it is appropriate to employ graphic tools in order to describe and formulate the basic rules underlying this interaction. Interaction between student and LMS in the processof teaching and learning is a composite process and it is highly recommended to employ Petri nets for this purpose. One of the assets of modelling the teaching processes by means of Petri nets is their formal description, which is complemented by a visual graphic representation. The paper aims at presenting the principle of construction of linear and branching learning programmes and their subsequent formulation using Petri nets in education of natural science subjects.

  • Název v anglickém jazyce

    Modelling of Education Process in LMS Using Petri Nets Structure

  • Popis výsledku anglicky

    To describe the management of communication between human being and the computer it is appropriate to employ graphic tools in order to describe and formulate the basic rules underlying this interaction. Interaction between student and LMS in the processof teaching and learning is a composite process and it is highly recommended to employ Petri nets for this purpose. One of the assets of modelling the teaching processes by means of Petri nets is their formal description, which is complemented by a visual graphic representation. The paper aims at presenting the principle of construction of linear and branching learning programmes and their subsequent formulation using Petri nets in education of natural science subjects.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1M0572" target="_blank" >1M0572: Data, algoritmy, rozhodování</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Modelling of Education Process in LMS Using Petri Nets Structure

  • ISBN

    978-972-8939-17-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

  • Místo vydání

  • Místo konání akce

    Freiburg

  • Datum konání akce

    26. 7. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku