Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Decision Support System under Indeterminacy and Its Incorporation into LMS

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F10%3AA1200Y86" target="_blank" >RIV/61988987:17310/10:A1200Y86 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Decision Support System under Indeterminacy and Its Incorporation into LMS

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Řízení výukového procesu pomocí LMS (Learning Management System) vyžaduje řešení složitých rozhodovacích procesů, které lze zvládnout s využitím Systému na podporu rozhodování (SNPR). SNPR jsou interaktivní počítačové systémy, které pomáhají rozhodovacímsubjektům využívat data a modely k řešení nestrukturovaných problémů. Tyto systémy jsou převážně založeny na analýze rizik s využitím zkušeností, úsudku a intuice a umožňující velmi rychlou a flexibilní analýzu s dobrou odezvou, čímž umožňují uplatněníintuice a úsudku zkušeného učitele. Taková to rozhodování jsou však vedena mnohdy s neurčitými informacemi, což vyžaduje jiné modely rozhodování. Článek seznamuje se základními principy výstavby takového SNPR a jeho začlenění do LMS. Je předpokládán výukový proces s uzavřeným cyklem řízení prostřednictvím SNPR.

  • Název v anglickém jazyce

    Decision Support System under Indeterminacy and Its Incorporation into LMS

  • Popis výsledku anglicky

    Managing a learning process by means of an LMS (Learning Management System) requires solving complex decision processes which can be handled by using the System for support of decision-making (DSS). The DSSs are interactive computer systems which help decision-making subjects use data and models to solve unstructured problems. These systems are mostly based on risk analysis with usage of experience, judgement, and intuition and they allow a very fast and flexible analysis with fair response, which enables the use of intuition and judgement of an experienced teacher. Such decisions are frequently led by undetermined information, which requires other decision models. The paper introduces the basic principles of creation of such a DSS and its incorporation into the LMS.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    DIVAI 2010 - DISTANCE LEARNING IN APPLIED INFORMATICS

  • ISBN

    978-80-8094-691-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    91-106

  • Název nakladatele

    UKF Nitra

  • Místo vydání

    Nitra

  • Místo konání akce

    Nitra

  • Datum konání akce

    4. 5. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku