Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Komplexní regionální marketing periferního rurálního regionu Jesenicko

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F11%3AA12011ZS" target="_blank" >RIV/61988987:17310/11:A12011ZS - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Komplexní regionální marketing periferního rurálního regionu Jesenicko

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato monografie je hlavních výstupů výzkumného projektu ?Komplexní regionální marketing jako koncept rozvoje rurálního periferního regionu Jesenicko?, který byl financován Ministerstvem pro místní rozvoj v rámci programu WD ?Výzkum pro řešení regionálních disparit?. Dominantním konceptem od kterého se odvíjel náš výzkum byl komplexní regionální marketing, přičemž cílem bylo napomoci jeho možné aplikaci v regionu Jesenicko popřípadě identifikovat bariéry jeho implementace, jakož i nevyužitý endogenní potenciál, který by marketingovým managementem mohl být aktivován.

  • Název v anglickém jazyce

    Complex regional marketing for the peripheral rural region of Jeseník

  • Popis výsledku anglicky

    This monograph presents the outcomes of the applied research project ?Complex regional marketing as possible development concept for rural peripheral region of Jeseník?, which was financed by the Ministry of Regional Development of the Czech Republic andconducted in the period 2007 - 2010 by the team Centre of City and Regional Management (CCRM) at the University of Ostrava. The region of Jeseník had been defined as the former administrative region of the Jeseník county with the core in the county townJeseník. Jesenik county has been one of the least developed regions in the Czech Republic, where in the last two decades profound divergence processes took place. The major objective of the research has been the analysis of the development of the Jesenik county, especially in the last decades, and identification of opportunities for new development strategy through the implementation of the concept of regional marketing.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/WD-35-07-1" target="_blank" >WD-35-07-1: Komplexní regionální marketing jako koncept rozvoje rurálního periferního regionu Jesenicko</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7380-320-9

  • Počet stran knihy

    244

  • Název nakladatele

    Aleš Čeněk

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Kód UT WoS knihy