Komplexní regionální marketing periferního rurálního regionu Jesenicko
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F11%3AA12011ZS" target="_blank" >RIV/61988987:17310/11:A12011ZS - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Komplexní regionální marketing periferního rurálního regionu Jesenicko
Popis výsledku v původním jazyce
Tato monografie je hlavních výstupů výzkumného projektu ?Komplexní regionální marketing jako koncept rozvoje rurálního periferního regionu Jesenicko?, který byl financován Ministerstvem pro místní rozvoj v rámci programu WD ?Výzkum pro řešení regionálních disparit?. Dominantním konceptem od kterého se odvíjel náš výzkum byl komplexní regionální marketing, přičemž cílem bylo napomoci jeho možné aplikaci v regionu Jesenicko popřípadě identifikovat bariéry jeho implementace, jakož i nevyužitý endogenní potenciál, který by marketingovým managementem mohl být aktivován.
Název v anglickém jazyce
Complex regional marketing for the peripheral rural region of Jeseník
Popis výsledku anglicky
This monograph presents the outcomes of the applied research project ?Complex regional marketing as possible development concept for rural peripheral region of Jeseník?, which was financed by the Ministry of Regional Development of the Czech Republic andconducted in the period 2007 - 2010 by the team Centre of City and Regional Management (CCRM) at the University of Ostrava. The region of Jeseník had been defined as the former administrative region of the Jeseník county with the core in the county townJeseník. Jesenik county has been one of the least developed regions in the Czech Republic, where in the last two decades profound divergence processes took place. The major objective of the research has been the analysis of the development of the Jesenik county, especially in the last decades, and identification of opportunities for new development strategy through the implementation of the concept of regional marketing.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/WD-35-07-1" target="_blank" >WD-35-07-1: Komplexní regionální marketing jako koncept rozvoje rurálního periferního regionu Jesenicko</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7380-320-9
Počet stran knihy
244
Název nakladatele
Aleš Čeněk
Místo vydání
Plzeň
Kód UT WoS knihy
—