Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Construction of Special 3D Models for Monge Projection

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F19%3AA2001ZLB" target="_blank" >RIV/61988987:17310/19:A2001ZLB - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Construction of Special 3D Models for Monge Projection

  • Popis výsledku v původním jazyce

    At secondary schools and universities, students meet different types of projections in courses on descriptive and constructional geometry. Monge projection is included as a part of basic projective methods, however it is not trivial issue. Main problem is that students have problems with imagining the given situation they are to solve and thus they cannot identify themselves with the task. The aim of this contribution is to introduce models that can be used in teaching of the Monge projection and to describe the method of their creation.

  • Název v anglickém jazyce

    Construction of Special 3D Models for Monge Projection

  • Popis výsledku anglicky

    At secondary schools and universities, students meet different types of projections in courses on descriptive and constructional geometry. Monge projection is included as a part of basic projective methods, however it is not trivial issue. Main problem is that students have problems with imagining the given situation they are to solve and thus they cannot identify themselves with the task. The aim of this contribution is to introduce models that can be used in teaching of the Monge projection and to describe the method of their creation.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    APLIMAT 2019 - Proceedings 2019

  • ISBN

    978-80-227-4884-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    292-303

  • Název nakladatele

    STU

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    5. 2. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku