Diversification of Study Materials with Regard to Student's Abilities
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F19%3AA20024CZ" target="_blank" >RIV/61988987:17310/19:A20024CZ - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Diversification of Study Materials with Regard to Student's Abilities
Popis výsledku v původním jazyce
One potential way to adapt educational methods to different types of students is through the diversification of study materials with regard to the student's abilities. This paper will present our experience with preparing two types of learning materials (worksheets and research days) for secondary school children in science subjects, based on their abilities (gifted, average, and special education students). The conclusions of eye-tracker technology verification of learning materials will be discussed
Název v anglickém jazyce
Diversification of Study Materials with Regard to Student's Abilities
Popis výsledku anglicky
One potential way to adapt educational methods to different types of students is through the diversification of study materials with regard to the student's abilities. This paper will present our experience with preparing two types of learning materials (worksheets and research days) for secondary school children in science subjects, based on their abilities (gifted, average, and special education students). The conclusions of eye-tracker technology verification of learning materials will be discussed
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50300 - Education
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Conference Proceedings 2019 Singapore Learning Design and Technology Conference
ISBN
978-981-14-0776-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
19-24
Název nakladatele
EAR
Místo vydání
Singapore
Místo konání akce
Singapur
Datum konání akce
1. 8. 2019
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—