Kudy se má ubírat výuka mateřštiny?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F00%3A00000041" target="_blank" >RIV/61988987:17450/00:00000041 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kudy se má ubírat výuka mateřštiny?
Popis výsledku v původním jazyce
Autorka konstatuje na základě výzkumu, že také systematická výuka frazeologie by měla být součástí hodin mateřštiny na základních a středních školách, neboť pomůže celistvému pohledu na jazyk jako na ?živý organismus?, který se také proměňuje a vyvíjí.
Název v anglickém jazyce
What is the direction to take in teaching the mother tongue
Popis výsledku anglicky
On the basis of extensive research the present author comes to the conclusion that the systematic treatment of phraseology (or idiomaticity) of language should be part of mother tongue classes at both primary and secondary schools because this approach a
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2000
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Člověk ? jazyk ? výchova a vzdělání
ISBN
80-7042-159-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
63-66
Název nakladatele
Pedagogická fakulta Ostravské univerzity
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Neuvedeno
Datum konání akce
1. 1. 2000
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—