O dialogu ve školním prostředí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F00%3A00000047" target="_blank" >RIV/61988987:17450/00:00000047 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
O dialogu ve školním prostředí
Popis výsledku v původním jazyce
Autorka se zamýšlí nad přístupem k výuce mateřštiny v komunikačním duchu. Obhajuje komunikační princip od počátku školní výuky mateřštiny a postulát, že komunikací má být z obou stran ?orámována? mluvnická součást seznamování žáků s vlastní mateřštinou.
Název v anglickém jazyce
The communication principle of mother tongue teaching at school
Popis výsledku anglicky
The author contemplates the communicative approach to mother tongue tuition. She defends the idea of communication principle of mother tongue teaching at school from its start and also the postulate that the grammar part of the mother tongue teaching sho
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2000
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Język w przestrzeni edukacyjnej
ISBN
83-226-0951-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
111-115
Název nakladatele
Katowice: Uniwersytet Śląski
Místo vydání
Katowice: Uniwersytet Śląski
Místo konání akce
Neuvedeno
Datum konání akce
1. 1. 2000
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—