Zkušenosti s přípravou studentek učitelství 1.stupně na výuku angličtiny u dětí s dyslexií ve smíšených třídách
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F01%3A00000005" target="_blank" >RIV/61988987:17450/01:00000005 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zkušenosti s přípravou studentek učitelství 1.stupně na výuku angličtiny u dětí s dyslexií ve smíšených třídách
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem článkun je zaměřit pozornost na holistické pojetí pedagogických kompetencí. Autorka zkoumala možnosti rozvoje dovedností studentek učitelství reflektovat vyučovací činnosti formou deníkových záznamů.
Název v anglickém jazyce
Teaching Eglish to children with dyslexia in heterogeneous classes: students' perceptions of a presett course
Popis výsledku anglicky
This paper argues for understanding pedagogical competence as a holistic concept. The author investigated into using learner diarises as a tool for promoting students' reflection.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Pedagogický výzkum nových možností ve vzdělávání. Sborník k projektu VZO CEZ:J09/98:174500001
ISBN
80-7042-189-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
107-112
Název nakladatele
OU v Ostravě, Pedagogická fakulta
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
1. 1. 2001
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—