Technologická podpora výuky matematiky ve studiu učitelství 1. stupně ZŠ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F01%3A00000080" target="_blank" >RIV/61988987:17450/01:00000080 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Technologická podpora výuky matematiky ve studiu učitelství 1. stupně ZŠ
Popis výsledku v původním jazyce
V tomto článku jsou diskutovány některé aspekty využití grafických kalkulátorů TI-81 a TI-83 ve výuce učitelů pro 1. stupeň ZŠ. V závěru jsou pak připojeny ukázky laboratorních modulů použitelných v rámci této výuky.
Název v anglickém jazyce
Technology-based teaching of mathematics in the education of students planning to be primary school teachers
Popis výsledku anglicky
In this paper some aspects are discussed concerning the using of TI-81 and TI-83 graphic calculators in the mathematics teaching for the students intended to be primary school teachers. Several laboratory modules suitable for the technology-aided teachin
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník konference
ISBN
80-7042-181-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
304-307
Název nakladatele
Pedagogická fakulta OU
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Neuvedeno
Datum konání akce
27. 6. 2001
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—