K pluralismu výchovných cest
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F03%3A00000045" target="_blank" >RIV/61988987:17450/03:00000045 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
To the pluralism of educational ways
Popis výsledku v původním jazyce
In the post-modern situation, plurality of educational ways is a challenge for the school and education. Ethical relativism, the principle 'Everything is allowed', is unacceptable.
Název v anglickém jazyce
To the pluralism of educational ways
Popis výsledku anglicky
In the post-modern situation, plurality of educational ways is a challenge for the school and education. Ethical relativism, the principle 'Everything is allowed', is unacceptable.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
The New Educational Review
ISSN
83-7322-726-1
e-ISSN
—
Svazek periodika
Neuveden
Číslo periodika v rámci svazku
—
Stát vydavatele periodika
PL - Polská republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
150-157
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—