Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

K pluralismu výchovných cest

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F03%3A00000045" target="_blank" >RIV/61988987:17450/03:00000045 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    To the pluralism of educational ways

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In the post-modern situation, plurality of educational ways is a challenge for the school and education. Ethical relativism, the principle 'Everything is allowed', is unacceptable.

  • Název v anglickém jazyce

    To the pluralism of educational ways

  • Popis výsledku anglicky

    In the post-modern situation, plurality of educational ways is a challenge for the school and education. Ethical relativism, the principle 'Everything is allowed', is unacceptable.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    The New Educational Review

  • ISSN

    83-7322-726-1

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    Neuveden

  • Číslo periodika v rámci svazku

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    150-157

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus