Od obrázkového čtení k textu (Knižní tvorba pro předčtenáře a začínající čtenáře)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F04%3A00000004" target="_blank" >RIV/61988987:17450/04:00000004 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Od obrázkového čtení k textu (Knižní tvorba pro předčtenáře a začínající čtenáře)
Popis výsledku v původním jazyce
Autorka reflektuje vývojové trendy české literatury pro předčtenáře a začínající čtenáře v 90. letech 20. století. Studie se zaměřuje zejména na vztahy mezi textem a obrazem v knihách pro malé děti a kvalitativní změny obrázkové knihy jako žánru.
Název v anglickém jazyce
From picture reading to text (Book creation for pre-raders and beginning readers)
Popis výsledku anglicky
The author reflects the evaluationary trends of Czech literature for pre-readers and beginning readers in 1990s. The study focus relationship between text and image in books for young children and qualitative changes in picture book like a genre.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA405%2F01%2F1270" target="_blank" >GA405/01/1270: Tvorba a recepce dětské literatury v 90. letech</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Sedm klíčů k otevření literatury pro děti a mládež 90. let XX. století (Reflexe české tvorby a recepce)
ISBN
80-7220-185-9
Počet stran výsledku
28
Strana od-do
23-50
Počet stran knihy
—
Název nakladatele
Votobia
Místo vydání
Olomouc
Kód UT WoS kapitoly
—