Professiographic sources of changes in professionalizing
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F04%3A00000043" target="_blank" >RIV/61988987:17450/04:00000043 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Professiographic sources of changes in professionalizing the teacher-training
Popis výsledku v původním jazyce
The article informs on the results of pedeutologic research carried out by a professiographic method. An overview of teacher´s professional activities and of their time-demand has been obtained together with the level of teacherś self-evaluation. The res
Název v anglickém jazyce
Professiographic sources of changes in professionalizing the teacher-training
Popis výsledku anglicky
The article informs on the results of pedeutologic research carried out by a professiographic method. An overview of teacher´s professional activities and of their time-demand has been obtained together with the level of teacherś self-evaluation. The res
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
The New Educational Review
ISSN
1732-6729
e-ISSN
—
Svazek periodika
No. 2(3)
Číslo periodika v rámci svazku
—
Stát vydavatele periodika
PL - Polská republika
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
123-136
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—