Příprava učitelů k autoevaluaci
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F08%3AA0900S9W" target="_blank" >RIV/61988987:17450/08:A0900S9W - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/61988987:17450/08:A1000S9W
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Příprava učitelů k autoevaluaci
Popis výsledku v původním jazyce
příspěvek pojednává o koncepci pedaogických disciplín v oboru Učitelství 1.stupně základní školy na PdF OU. Výraznější pozornost je věnována inovované koncepci závěru studia, zejména jeho významu v procesu konstruování kontextuálních výzkumných znalostíadeptů učitelské profese.
Název v anglickém jazyce
Teacher education and self-evaluation professional competence
Popis výsledku anglicky
The article is focused on the conception of pedagogical subjects at teacher training study programme in Faculty of Education University of Ostrava.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Současnost a budoucnost učitelského vzdělávání
ISBN
978-80-7368-615-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
252
Strana od-do
—
Název nakladatele
Pedagogická fakulta Ostravské univerzity
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Pedagogická fakulta Ostravské univerzity
Datum konání akce
23. 1. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—