Společné směrování k vytýčenému cíli v učitelství pro MŠ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F08%3AA1000MYO" target="_blank" >RIV/61988987:17450/08:A1000MYO - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Společné směrování k vytýčenému cíli v učitelství pro MŠ
Popis výsledku v původním jazyce
Studentka získává úplnou kvalifikaci učitelky mateřské školy ukončením bakalářského vzdělávání v akreditovaném studijním programu. Úplná kvalifikace je v zákoně vymezená odbornou způsobilostí k řádnému vykonávání určitých pracovních činností. Pracovní činnosti v edukační praxi by se v učitelství pro mateřské školy daly třídit podle několika indikátorů. Zvládání pracovních činností je podmíněno osvojením příslušných kompetencí. Vzdělávací cíle studijního programu jsou formulovány vzhledem k požadavkům edukační praxe, v současné době zejména k požadavku zvládat pedagogické projektování podle Rámcového vzdělávacího programu. K získání kompetencí pro pedagogické projektování jsou studentky vedeny v průběhu celého tříletého bakalářského studia.
Název v anglickém jazyce
Common Routing to Signalized aim at Teaching for Preprimary Schools
Popis výsledku anglicky
A student gains full teacher's qualification of nursery school ending baccalaureate education at accredited study programme. Full qualification is determinated at law by professional qualification to regular pursuance definite working activities. Workingactivities could sort at educative practice at teaching for preprimary schools in accordance to several indicators. Management of working activities is conditioned by acquirement of respective competence. Educational purposes of study programme are formalized with respect to requirements of educative practice, at present especially to requirement to manage pedagogical projection according to Framework educational programme. Students are guided to obtaining of competence for pedagogical projection during whole three-year baccalaureate study.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Současnost a budoucnost učitelského vzdělávání
ISBN
978-80-7368-615-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Pedagogická fakulta OU v Ostravě
Datum konání akce
23. 1. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—