Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Společné směrování k vytýčenému cíli v učitelství pro MŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F08%3AA1000MYO" target="_blank" >RIV/61988987:17450/08:A1000MYO - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Společné směrování k vytýčenému cíli v učitelství pro MŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studentka získává úplnou kvalifikaci učitelky mateřské školy ukončením bakalářského vzdělávání v akreditovaném studijním programu. Úplná kvalifikace je v zákoně vymezená odbornou způsobilostí k řádnému vykonávání určitých pracovních činností. Pracovní činnosti v edukační praxi by se v učitelství pro mateřské školy daly třídit podle několika indikátorů. Zvládání pracovních činností je podmíněno osvojením příslušných kompetencí. Vzdělávací cíle studijního programu jsou formulovány vzhledem k požadavkům edukační praxe, v současné době zejména k požadavku zvládat pedagogické projektování podle Rámcového vzdělávacího programu. K získání kompetencí pro pedagogické projektování jsou studentky vedeny v průběhu celého tříletého bakalářského studia.

  • Název v anglickém jazyce

    Common Routing to Signalized aim at Teaching for Preprimary Schools

  • Popis výsledku anglicky

    A student gains full teacher's qualification of nursery school ending baccalaureate education at accredited study programme. Full qualification is determinated at law by professional qualification to regular pursuance definite working activities. Workingactivities could sort at educative practice at teaching for preprimary schools in accordance to several indicators. Management of working activities is conditioned by acquirement of respective competence. Educational purposes of study programme are formalized with respect to requirements of educative practice, at present especially to requirement to manage pedagogical projection according to Framework educational programme. Students are guided to obtaining of competence for pedagogical projection during whole three-year baccalaureate study.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Současnost a budoucnost učitelského vzdělávání

  • ISBN

    978-80-7368-615-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Pedagogická fakulta Ostravské univerzity v Ostravě

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Pedagogická fakulta OU v Ostravě

  • Datum konání akce

    23. 1. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku