Achievement Motivation in Adolescents
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F08%3AA1000VR3" target="_blank" >RIV/61988987:17450/08:A1000VR3 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Achievement Motivation in Adolescents
Popis výsledku v původním jazyce
The paper deals with the issue of achievement motivation in adolescents and with the research into the level of the structure of this motivation. The LMI method was used to carry out a side study of a randomly selected sample of students at secondary commercial schools, branch management. Our investigations was focused on finding out the total and partial scores in achievement motivatin, including the description of dimension both in boys and girls.
Název v anglickém jazyce
Achievement Motivation in Adolescents
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the issue of achievement motivation in adolescents and with the research into the level of the structure of this motivation. The LMI method was used to carry out a side study of a randomly selected sample of students at secondary commercial schools, branch management. Our investigations was focused on finding out the total and partial scores in achievement motivatin, including the description of dimension both in boys and girls.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
The New Educational Review
ISBN
—
ISSN
1732-6729
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
—
Název nakladatele
Wydawnictwo Adam Marszalek
Místo vydání
Toruń
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—