Výchova ke zdraví - nová profesní příprava učitelů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F09%3AA0900TLI" target="_blank" >RIV/61988987:17450/09:A0900TLI - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výchova ke zdraví - nová profesní příprava učitelů
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek představuje nový studijní program vzdělávání učitelů. Struktura vzdělání souvisí s požadavky praxe zakotvené v Rámcovém vzdělávacím programu. V naší studii jsme se pokusili ověřit jak vnímají studenti učitelství kvalitu svého života a jakou hodnotu má zdraví mezi jinými dimenzemi, kterým studenti dávají priority.
Název v anglickém jazyce
Education for Health - a new training for teachers
Popis výsledku anglicky
The new program of basic education requires new demands to education of the teachers. The structure of education into areas which are in connexion with practical use forms new study branches in high schools. In this lecture the reliability significance of high school student orientation is presented. The goal was in importance attached to health. This examination was connected with forming a new study program Education to health.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Nová role učitele - budoucnost učitelů ve světě práce v Moravskoslezském kraji
ISBN
978-80-7368-517-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
Ostravská univerzita v Ostravě
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Rožnov pod Radhoštěm
Datum konání akce
29. 4. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—