Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

New Approaches of Information Technology Applied in Education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F09%3AA1000VZD" target="_blank" >RIV/61988987:17450/09:A1000VZD - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    New Approaches of Information Technology Applied in Education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The contribution is presenting Department of Information and Communication Technologies (KIK) while showing the development of information knowledge and skills of OU students with ICT. The author would like to present the main focus of the Department andhighlight methods and forms of education at KIK

  • Název v anglickém jazyce

    New Approaches of Information Technology Applied in Education

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution is presenting Department of Information and Communication Technologies (KIK) while showing the development of information knowledge and skills of OU students with ICT. The author would like to present the main focus of the Department andhighlight methods and forms of education at KIK

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F09%2F0242" target="_blank" >GA406/09/0242: Evaluace eLearningu - systémový přístup</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Theoretical and Practical Aspects of Distance Learning

  • ISBN

    978-83-925281-4-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Studio TK Graphics

  • Místo vydání

    Faculty of Technology and Sciences of Education

  • Místo konání akce

    Cieszyn

  • Datum konání akce

    19. 10. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku