Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Edukacja przedszkolna w Republice Czeskiej na początku XX. wieku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F09%3AA1000XL9" target="_blank" >RIV/61988987:17450/09:A1000XL9 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Edukacja przedszkolna w Republice Czeskiej na początku XX. wieku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The main intentions of educate the czech society into the future are from the beginning ninetieth years in Czech Republic formulated in document named National education development programme - White book. Vision of education programmed society are promoted by legal regulation. Institutional preprimary educate organizes generally for children in age since three to the six years. Teacher expertly attends to child at nursery school who must have acquired certain competence. Basic programme document for education the child at institution of nursery school has become Framework educational programme for preschool education according to it are creating common and alternative educational programs.

  • Název v anglickém jazyce

    Pre-primary Education in the Czech Republic at the Beginning of the 21st Century

  • Popis výsledku anglicky

    The main intentions of educate the czech society into the future are from the beginning ninetieth years in Czech Republic formulated in document named National education development programme - White book. Vision of education programmed society are promoted by legal regulation. Institutional preprimary educate organizes generally for children in age since three to the six years. Teacher expertly attends to child at nursery school who must have acquired certain competence. Basic programme document for education the child at institution of nursery school has become Framework educational programme for preschool education according to it are creating common and alternative educational programs.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Edukacja małego dziecka - reflksje, problemy, doświadzcenia

  • ISBN

    978-83-7481-283-2

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    341

  • Název nakladatele

    Univewersytet Zielonogórski Zielona Góra

  • Místo vydání

    Zielons Góra

  • Kód UT WoS kapitoly