Proměny mateřské školy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F09%3AA1100VO7" target="_blank" >RIV/61988987:17450/09:A1100VO7 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Proměny mateřské školy
Popis výsledku v původním jazyce
V předkládaném příspěvku soustřeďuji pozornost na vybrané vnější faktory společenského prostředí ovlivňující vývoj mateřských škol v období od devadesátých let. Sleduji výsledky analýzy zveřejněné ve Výroční zprávě Moravskoslezského kraje od roku 2000. Vyvozuji závěry a odpovídám na otázku: Jakým požadavkům praxe by měla vyhovovat učitelka v MŠ? Jaké jsou potřeby pedagoga v současné mateřské škole?
Název v anglickém jazyce
Kindergarten Transformations
Popis výsledku anglicky
In the presented paper, I focus my attention on selected external factors of the social environment influencing the development of kindergartens in the period starting in the nineties. I monitor results of an analysis published in the Annual Report of the Moravian-Silesian Region from 2000. I draw conclusions and answer the following questions: Which practice requirements shall a kindergarten teacher comply with? Which are educator's needs in the contemporary kindergarten?
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Psychologiczne i pedagogiczne aspekty kompetecji zawodowej
ISBN
978-83-89032-44-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
266
Strana od-do
—
Název nakladatele
—
Místo vydání
—
Místo konání akce
Mysłowice, Polsko
Datum konání akce
26. 5. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—