Portfolio w edukacji
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F10%3AA1100Y61" target="_blank" >RIV/61988987:17450/10:A1100Y61 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Portfolio w edukacji
Popis výsledku v původním jazyce
Portfolio w procesie edukacji każdego poszczególnego ucznia pełni kilka ról, które mogą się różnić na poszczególnych okresach edukacji. Przez pewien czas role mogą się pokrywać, np. jedna z ról tymczasowo nabierze większego znaczenia. Należy zauważyć, żeistota tych ról jest indywidualna dla każdego ucznia jako jednostki. Jednak z uwagi na to, że uczeń tworzy portfolio w procesie edukacji w celu ogólnej edukacji.
Název v anglickém jazyce
Portfolio in education
Popis výsledku anglicky
Portfolio can be aim or attendant factor in education. The aim can be the process of production of portfolio, too. Portfolio has diagnostic function, we use that at evaluation the pupil. Portfolio is as fulfilled task is document, its production should be framework prepared, purposeful, systematic, activity, respond to aim and content of curriculum.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Życie szkoły
ISSN
0137-7310
e-ISSN
—
Svazek periodika
—
Číslo periodika v rámci svazku
2010-05-06
Stát vydavatele periodika
PL - Polská republika
Počet stran výsledku
65
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—