Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Od modelu přes pedagogickou činnost k pedagogickému jednání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F10%3AA1100YCO" target="_blank" >RIV/61988987:17450/10:A1100YCO - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Od modelu přes pedagogickou činnost k pedagogickému jednání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V současnosti máme k dispozici pro diskusi, k praktickému zkoumání a k výběru pro uskutečňování vzdělávání učitelů několik modelů. Všechny modely řeší otázku osvojování teoretických i praktických znalostí učiteli. Studenti učitelských oborů si je osvojují v pedagogických činnostech pedagogickým jednáním. U studenta existuje vnitřní model i prekoncept každé pedagogické činnosti.

  • Název v anglickém jazyce

    From Model over Pedagogical Activity to Teachers Action

  • Popis výsledku anglicky

    At present we have available for discussion, to practical research and to selection for realization of education the teachers several models. All of models solves question of acquire theoretical and practical knowledge by teachers. Students of teacher'sfields of study acquire yourself at pedagogical activities by teacher's action. There exists inner model and pre-concept every of pedagogical activity by the student.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vysokoškolský učiteľ - vzdelávateľ učiteľov

  • ISBN

    978-80-8105-166-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave

  • Místo vydání

    Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave

  • Místo konání akce

    Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave

  • Datum konání akce

    3. 12. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku