Teacher's Job Satisfaction in the Context of Theoretical and Research Reflection
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F10%3AA1100ZLP" target="_blank" >RIV/61988987:17450/10:A1100ZLP - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Teacher's Job Satisfaction in the Context of Theoretical and Research Reflection
Popis výsledku v původním jazyce
Study is focused on teoretical analysis of conceptions, approaches and models of work motivation and professional needs with relations to constructs: job satisfaction and qualuity of work life. Next part is focused on empirical research, which problem isto describe and analyze an choice aspects of teacher job satisfaction.
Název v anglickém jazyce
Teacher's Job Satisfaction in the Context of Theoretical and Research Reflection
Popis výsledku anglicky
Study is focused on teoretical analysis of conceptions, approaches and models of work motivation and professional needs with relations to constructs: job satisfaction and qualuity of work life. Next part is focused on empirical research, which problem isto describe and analyze an choice aspects of teacher job satisfaction.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Teachers in Theory, Practice and Research
ISBN
978-80-557-0036-6
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
—
Počet stran knihy
170
Název nakladatele
Pedagogická fakulta, Universita M. Bela
Místo vydání
Banská Bystrica, Slovenská republika
Kód UT WoS kapitoly
—