Transformace speciálních vzdělávacích potřeb v kontextu kurikulárních dokumentů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F10%3AA11010JZ" target="_blank" >RIV/61988987:17450/10:A11010JZ - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Transformace speciálních vzdělávacích potřeb v kontextu kurikulárních dokumentů
Popis výsledku v původním jazyce
Tato publikace vychází v rámci projektu SGS na PdF Ostravské univerzity v Ostravě. Název projektu je ?Edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami z pohledu rámcových vzdělávacích programů?, jehož hlavním řešitelem je PhDr. Mgr. Martin Kaleja, Ph.D.
Název v anglickém jazyce
Transfomation of special educational needs in the context of curiccula
Popis výsledku anglicky
The collective monograph, written by Petr Franiok, Martin Kaleja and Eva Zezulková, is the result of the research survey realised within SGS on Faculty of Education, University of Ostrava, whose principal investigator was Martin Kaleja.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7368-921-6
Počet stran knihy
130
Název nakladatele
PdF OU
Místo vydání
Ostrava
Kód UT WoS knihy
—