Preference používání vizuálních klipů ve výuce primární školy - znalosti nebo zábava?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F10%3AA11011IA" target="_blank" >RIV/61988987:17450/10:A11011IA - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Preference používání vizuálních klipů ve výuce primární školy - znalosti nebo zábava?
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek pojednává o preferencích učitelů, kteří používají výukový klip pro výuku žáků v primární škole. Článek popisuje výzkumném šetření, které bylo v tomto tématu provedeno a rovněž o souvislostech, které z tohoto šetření vyplývají. Výzkum této problematiky umožňuje sledování hodnot, které je možné tímto výzkumem kvantifikovat.
Název v anglickém jazyce
PREFERENCE OF USING OF VISUAL CLIPS DURING EDUCATION IN PRIMARY SCHOOL - KNOWLEDGE OR ENTERTAINMENT?
Popis výsledku anglicky
The paper is dedicated to preferences of teachers that use educational clip during education of pupils in primary school. The paper is about research that was done for this topic and also about connections that follow from this research. The research ofthis problem enables to follow values that are possible to quantify.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Technické vzdelavanie ako súčasť všeobecného vzdelávania
ISBN
978-80-557-0071-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
495
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Mateja Bela
Místo vydání
Banská Bystrica
Místo konání akce
Veĺká Lomnica
Datum konání akce
6. 9. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—