Otázky pedagogické praxe ve studiu učitelství
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F11%3AA12012BE" target="_blank" >RIV/61988987:17450/11:A12012BE - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Otázky pedagogické praxe ve studiu učitelství
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá problematikou propojení teoretického vzdělávání a pedagogické praxe ve studiu učitelství pro mateřské školy. Podstatou předmětu pedagogická praxe jsou činnosti, které učitelka uskutečňuje v MŠ. Činnosti jsou určeny kurikulárním dokumentem RVP PV.
Název v anglickém jazyce
Questions of teaching practice in the teaching study
Popis výsledku anglicky
The contribution deals with the interconnection issues of theoretical education and teaching practice in study teaching at pre-schools. The essence of the course teaching practice are activities which teacher takes place in a pre-school. Activities are designed in curriculum RVP PV.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Pregraduální příprava učitelů primární a preprimární školy v kontextu kurikulární reformy
ISBN
978-80-244-2775-1
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
233-242
Počet stran knihy
295
Název nakladatele
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Kód UT WoS kapitoly
—