Přístupnost vysokoškolského studia studentům se specifickými potřebami v České republice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F11%3AA120148M" target="_blank" >RIV/61988987:17450/11:A120148M - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Přístupnost vysokoškolského studia studentům se specifickými potřebami v České republice
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek pojednává o vyrovnávání podmínek při studiu studentům se specifickými vzdělávacími potřebami na terciárním stupni vzdělávání. Uvádí teoretická a legislativní východiska dané problematiky. Zaměřuje se na analýzu současného stavu studentů se specifickými potřebami na vysokých školách v ČR.
Název v anglickém jazyce
Assessibility to tertiary studies for students with special needs in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
Paper discourses about equalizing of study conditions of students with special needs on the field of tertiary education. It presents academic and legislative resources. This paper focuses on the analysis of current situation at the universities in the Czech Republic.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae
ISSN
1336-2232
e-ISSN
—
Svazek periodika
10
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
18
Strana od-do
56-73
Kód UT WoS článku
EV 4416/11
EID výsledku v databázi Scopus
—