Estimating the optimal number of initial learning paths to GLM module
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F11%3AA13013AN" target="_blank" >RIV/61988987:17450/11:A13013AN - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Estimating the optimal number of initial learning paths to GLM module
Popis výsledku v původním jazyce
The article describes the preparations for establishing a new, adaptive lesson module. It focuses on the group of students, which allows to determine the number of initial learning paths. It includes a discussion on several methods of clustering and theoptimal number of learning paths.
Název v anglickém jazyce
Estimating the optimal number of initial learning paths to GLM module
Popis výsledku anglicky
The article describes the preparations for establishing a new, adaptive lesson module. It focuses on the group of students, which allows to determine the number of initial learning paths. It includes a discussion on several methods of clustering and theoptimal number of learning paths.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Estimating the optimal number of initial learning paths to GLM module
ISBN
978-80-7368-979-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
113-122
Název nakladatele
—
Místo vydání
—
Místo konání akce
Rožnov pod Radhoštěm
Datum konání akce
13. 9. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—