Nadaný žák s dyslexií
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F11%3AA14017YJ" target="_blank" >RIV/61988987:17450/11:A14017YJ - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nadaný žák s dyslexií
Popis výsledku v původním jazyce
Prezentovaná kapitola se opírá o výzkum, který je orientován na školní úspěšnost nadaných dětí s dyslexií. Cílem bylo zjisti, jakým způsobem ovlivňuje dyslexie postoj nadaných dětí ke školní práci, k učení a ke čtení. Kapitola předkládá typické charakteristiky dětí s dvojí výjimečností, možnými kompenzačními mechanismy a vhodností vyučovacích metod ve skupině nadaných žáků.
Název v anglickém jazyce
Gifted pupil with dyslexia
Popis výsledku anglicky
The presented report is based on a research, which is focused on school succes of children with twice-exceptionality. The aim of the research was to find out how dyslexia effects th attitude of gifted chldren rowards school performance, learning and reading.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Současné trendy ve speciální pedagogice
ISBN
978-80-7464-023-0
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
35-38
Počet stran knihy
126
Název nakladatele
Ostravská univerzita v Ostravě
Místo vydání
Ostrava
Kód UT WoS kapitoly
—