Kompetence k projektivní tvořivosti ve vzdělávací činnosti vysokoškolského učitele
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F12%3AA13015P3" target="_blank" >RIV/61988987:17450/12:A13015P3 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kompetence k projektivní tvořivosti ve vzdělávací činnosti vysokoškolského učitele
Popis výsledku v původním jazyce
Jedním z cílů studijních programů učitelství a pedagogiky je vést studující ke tvořivosti, jež by se projevila v jejich pedagogické činnosti ve školském terénu. Příspěvek se zabývá kompetencí k projektivní tvořivosti ve vzdělávací činnosti vysokoškolského učitele, jež by tvořivosti studujících mohla napomoci.
Název v anglickém jazyce
Competency to projective creativity in education activity to universities teachers
Popis výsledku anglicky
One of the objectives of teacher education programs and pedagogy to lead students to creativity, which would be reflected in their teaching activities in the educational field. The paper deals competencies of projective creativity in the educational activities of teachers in high education, that the creativity of students could help.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Roly vysokoškolského učiteľa v procese vzdelávania - Pedagogica Actualis III.
ISBN
978-80-8105-373-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
8-12
Název nakladatele
KP UCM v Trnave, Slovensko
Místo vydání
KP UCM v Trnave, Slovensko
Místo konání akce
KP UCM v Trnave, Slovensko
Datum konání akce
8. 12. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—