Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

From Behaviorism to Generativism: Changes of Theoretical Principles of ICT Applications in Teaching and Learning

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F13%3AA14018BG" target="_blank" >RIV/61988987:17450/13:A14018BG - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    From Behaviorism to Generativism: Changes of Theoretical Principles of ICT Applications in Teaching and Learning

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The process of creating new theories and teaching and learning conceptions, as well as the ICT innovations has sped up radically in the last decades. Theoretical concepts and practical applications of behaviorism, cognitivism, constructivism, connectivism, and generativism have been or are being developed. The article briefly characterizes these theories and based on their postulates stresses their potential readiness to integrate both their theoretical frame and the ICT practical applications.

  • Název v anglickém jazyce

    From Behaviorism to Generativism: Changes of Theoretical Principles of ICT Applications in Teaching and Learning

  • Popis výsledku anglicky

    The process of creating new theories and teaching and learning conceptions, as well as the ICT innovations has sped up radically in the last decades. Theoretical concepts and practical applications of behaviorism, cognitivism, constructivism, connectivism, and generativism have been or are being developed. The article briefly characterizes these theories and based on their postulates stresses their potential readiness to integrate both their theoretical frame and the ICT practical applications.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings Information and Communication Technology in Education

  • ISBN

    978-80-7464-324-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    178-193

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Rožnov pod Radhoštěm

  • Datum konání akce

    10. 9. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku