Co si uchováme v paměti? Empirický výzkum historického vědomí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F13%3AA14019MU" target="_blank" >RIV/61988987:17450/13:A14019MU - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Co si uchováme v paměti? Empirický výzkum historického vědomí
Popis výsledku v původním jazyce
Monografie prezentuje výsledky empirického výzkumu historického vědomi s využitím smíšeného designu na vzorku 2542 respondentů z řad žáků, studentů a učitelů českých škol. Kniha obsahuje teoretická a metodologická východiska a přehled vývoje oborově didaktického výzkumu historického vědomí v ČR a v zahraničí.
Název v anglickém jazyce
Historical Consciousness in School Education
Popis výsledku anglicky
Monograph presents the results of empirical research on the historical consciousness. Mixed design was used - kombinujícíc qualitative and quantitative research approach. The results include a set of 2,542 respondents from the Czech Republic - Primary and secondary school, university students and teachers of history.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AB - Dějiny
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7464-406-1
Počet stran knihy
284
Název nakladatele
Ostravská univerzita
Místo vydání
Ostrava
Kód UT WoS knihy
—