The Role of Special Education Teacher in Institutions Offering Social Services
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F13%3AA14019UI" target="_blank" >RIV/61988987:17450/13:A14019UI - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
The Role of Special Education Teacher in Institutions Offering Social Services
Popis výsledku v původním jazyce
Veřejností je stále profese speciálního pedagoga spojován výhradně s edukací dětí a žáků se zdravotním postižením. Angažmá speciálního pedagoga je v současné době zcela oprávněně mnohem širší, neboť jeho odborné dovednosti přiměřeně reflektují speciálnípotřeby osob se zdravotním postižením všech věkových kategorií se zvýšeným rizikem v psychickém, osobnostním a sociálním vývoji. Cílem příspěvku je upozornit na nutnost odborné garance činností pedagogického charakteru v zařízeních poskytujících sociálníslužby za účelem posílení kvality života osob se zdravotním postižením.
Název v anglickém jazyce
The Role of Special Education Teacher in Institutions Offering Social Services
Popis výsledku anglicky
The public still connects the profession of a special education teacher exclusively with the education of children and pupils with health impairment. However, the activity of the special educational teacher is nowadays rightly wider because their professional skills adequately reflect the needs of people with health impairment of all ages with increased risk in mental, personal and social development. The aim of this paper is to highlight the necessity of professional guarantee of activities of an educational character in institutions offering social services in order to strengthen the quality of life of people with health impairment.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Journal of Teaching and Education
ISSN
2165-6266
e-ISSN
—
Svazek periodika
4
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
US - Spojené státy americké
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
249-255
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—