Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Role of Special Education Teacher in Institutions Offering Social Services

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F13%3AA14019UI" target="_blank" >RIV/61988987:17450/13:A14019UI - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    The Role of Special Education Teacher in Institutions Offering Social Services

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Veřejností je stále profese speciálního pedagoga spojován výhradně s edukací dětí a žáků se zdravotním postižením. Angažmá speciálního pedagoga je v současné době zcela oprávněně mnohem širší, neboť jeho odborné dovednosti přiměřeně reflektují speciálnípotřeby osob se zdravotním postižením všech věkových kategorií se zvýšeným rizikem v psychickém, osobnostním a sociálním vývoji. Cílem příspěvku je upozornit na nutnost odborné garance činností pedagogického charakteru v zařízeních poskytujících sociálníslužby za účelem posílení kvality života osob se zdravotním postižením.

  • Název v anglickém jazyce

    The Role of Special Education Teacher in Institutions Offering Social Services

  • Popis výsledku anglicky

    The public still connects the profession of a special education teacher exclusively with the education of children and pupils with health impairment. However, the activity of the special educational teacher is nowadays rightly wider because their professional skills adequately reflect the needs of people with health impairment of all ages with increased risk in mental, personal and social development. The aim of this paper is to highlight the necessity of professional guarantee of activities of an educational character in institutions offering social services in order to strengthen the quality of life of people with health impairment.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of Teaching and Education

  • ISSN

    2165-6266

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    4

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    US - Spojené státy americké

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    249-255

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus