Social Equality Through Multicultural Education - a Means dor Reducing Prejudices and Stereotypes in the Educational Process
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F13%3AA1401AVP" target="_blank" >RIV/61988987:17450/13:A1401AVP - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Social Equality Through Multicultural Education - a Means dor Reducing Prejudices and Stereotypes in the Educational Process
Popis výsledku v původním jazyce
The text presents the parcial results of qualitative research that focused on analysis of multicultural education within the framework of educational programms in terms of educational system in the Czech Republic.
Název v anglickém jazyce
Social Equality Through Multicultural Education - a Means dor Reducing Prejudices and Stereotypes in the Educational Process
Popis výsledku anglicky
The text presents the parcial results of qualitative research that focused on analysis of multicultural education within the framework of educational programms in terms of educational system in the Czech Republic.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Journal of Preschool and Elementary School Education
ISSN
2084-7998
e-ISSN
—
Svazek periodika
3
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
PL - Polská republika
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
31-47
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—