Kvalitativní analýza podmínek terciárního vzdělávání studentů se specifickými poruchami učení na OU
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F13%3AA1501CT4" target="_blank" >RIV/61988987:17450/13:A1501CT4 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kvalitativní analýza podmínek terciárního vzdělávání studentů se specifickými poruchami učení na OU
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace je jedním z výstupů projektu SGS na Pedagogické fakultě Ostravské univerzity v Ostravě. Řeší zastoupení studentů se specifickými poruchami učení na vybraných univerzitách v ČR a jejich subjektivní prožívání spojené se studiem.
Název v anglickém jazyce
Qualitative analysis of terciary education conditions of students with learning disabilities at university of Ostrava
Popis výsledku anglicky
The publication is one of the outputs of SGS at the Faculty of Education, University of Ostrava. Addresses the representation of students with specific learning disabilities at selected universities in the Czech Republic and their subjective experience associated with the study.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7464-477-1
Počet stran knihy
112
Název nakladatele
Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta
Místo vydání
Ostrava
Kód UT WoS knihy
—