VÝUKA ODBORNÝCH PŘEDMĚTŮ S UŽITÍM PROSTŘEDÍ MOODLE
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501CA3" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1501CA3 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
VÝUKA ODBORNÝCH PŘEDMĚTŮ S UŽITÍM PROSTŘEDÍ MOODLE
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá užitím prostředí Moodle ve výuce odborných předmětů. Jedná se o výuku předmětů z oblasti elektrotechniky a měření. V článku na obrázcích je ukázáno, které přednosti prostředí Moodle má a jak se dá využívat ve vzdělávání. Jsou zde představeny vybrané odborné předměty a učební materiály, které jsou v prostředí Moodle pro potřeby výuky uloženy. Příspěvek je dále zaměřen na komunikaci učitele se žáky při zadávání a hodnocení zadaných úkolů.
Název v anglickém jazyce
TEACHING OF VOCATIONAL SUBJECTS USING MOODLE
Popis výsledku anglicky
The paper deals with using Moodle in education of vocational subjects - the area of electro-technics and measuring. In the pictures there are described advantages of Moodle and its use in teaching. There are introduced chosen vocational subjects and teaching materials that are saved in Moodle for the use of teaching. The paper is focused on communication of a teacher and pupils during assigning and evaluating of tasks.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Technika a vzdelávanie
ISSN
1338-9742
e-ISSN
—
Svazek periodika
2/2014
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
62-65
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—