Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Edukace žáků s poruchou autistického spektra

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501CPZ" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1501CPZ - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Edukace žáků s poruchou autistického spektra

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá problematikou výchovy a vzdělávání dětí/žáků s poruchou autistického spektra. Cílem příspěvku je seznámit čtenáře s výsledky kvantitativního dotazníkového šetření zaměřeného na analýzu speciálněpedagogické intervence u dětí s poruchouautistického spektra v mateřské škole, základní škole a základní škole speciální se zaměřením na metodu strukturovaného učení jako základu pro výchovně-vzdělávací proces základního vzdělávání ve vzdělávacích zařízeních v Moravskoslezském kraji. Šetřeníse zúčastnilo 99 respondentů z mateřských škol, ZŠ a ZŠS. Součástí příspěvku jsou doporučení pro speciálněpedagogickou praxi

  • Název v anglickém jazyce

    Education for children with autistic spectrum disorder

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution deals with the issues of education for children/pupils with autistic spectrum disorder. The aim of this article is to familiarize the reader with the results of a quantitative questionnaire survey focused on the analysis of special education intervention in children with autism spectrum disorder in kindergarten, primary school and specialized primary school institutions, with particular emphasis on the method of structured learning as the platform for basic education proces in the regional institutions. The survey was answered by 99 respondents from kindergartens, primary schools and specialized primary schools. The article also contains recommendations for special education practices.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    in. Hurytová, M. (eds) Jinakost ve speciálně pedagogickém kontextu

  • ISBN

    978-80-244-4290-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    200

  • Strana od-do

    11-20

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    11. 3. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku