Edukace žáků s poruchou autistického spektra
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501CPZ" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1501CPZ - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Edukace žáků s poruchou autistického spektra
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá problematikou výchovy a vzdělávání dětí/žáků s poruchou autistického spektra. Cílem příspěvku je seznámit čtenáře s výsledky kvantitativního dotazníkového šetření zaměřeného na analýzu speciálněpedagogické intervence u dětí s poruchouautistického spektra v mateřské škole, základní škole a základní škole speciální se zaměřením na metodu strukturovaného učení jako základu pro výchovně-vzdělávací proces základního vzdělávání ve vzdělávacích zařízeních v Moravskoslezském kraji. Šetřeníse zúčastnilo 99 respondentů z mateřských škol, ZŠ a ZŠS. Součástí příspěvku jsou doporučení pro speciálněpedagogickou praxi
Název v anglickém jazyce
Education for children with autistic spectrum disorder
Popis výsledku anglicky
The contribution deals with the issues of education for children/pupils with autistic spectrum disorder. The aim of this article is to familiarize the reader with the results of a quantitative questionnaire survey focused on the analysis of special education intervention in children with autism spectrum disorder in kindergarten, primary school and specialized primary school institutions, with particular emphasis on the method of structured learning as the platform for basic education proces in the regional institutions. The survey was answered by 99 respondents from kindergartens, primary schools and specialized primary schools. The article also contains recommendations for special education practices.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
in. Hurytová, M. (eds) Jinakost ve speciálně pedagogickém kontextu
ISBN
978-80-244-4290-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
200
Strana od-do
11-20
Název nakladatele
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
11. 3. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—