Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Poradenský proces jako mechanizmus k vytváření sociální rovnosti v terciárním vzdělávání - kvalitativní sonda zaměřená na speciální vzdělávací potřeby

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501CQL" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1501CQL - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Poradenský proces jako mechanizmus k vytváření sociální rovnosti v terciárním vzdělávání - kvalitativní sonda zaměřená na speciální vzdělávací potřeby

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek propojuje filozoficko-pedagogické otázky sociální rovnosti a sociální spravedlnosti, řeší etické zásady vytváření rovných příležitostí studentů se specifickými (vzdělávacími) potřebami na terciárním stupni vzdělávání. Autoři nabízejí dvě kazuistické studie, orientované se zřetelným důrazem na humanisticky laděný poradenský proces, jehož cílem bylo identifikovat speciální (vzdělávací) potřeby s ohledem na klienta, jeho zdravotní postižení (znevýhodnění) a možnosti studia daného oboru.

  • Název v anglickém jazyce

    COUNSELING - THE MECHANISM HOW TO BUILD SOCIAL EQUALITY IN TERCIARY EDUCATION - QUALITATIVE ISSUE FOCUSED ON SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS

  • Popis výsledku anglicky

    The text integrates some key philosophical and pedagogical issues of social equality and social justice. It discusses some ethical principles to create equal opportunities for students with special (educational) needs at the tertiary level of education.The authors offer two case studies, oriented with a high emphasis on humanist-tuned counseling. Its aim was to identify special (educational) needs with regard to the client's disability (handicap) and study opportunities in the field.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference. Evropské pedagogické fórum 2014

  • ISBN

    978-80-87952-05-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    229-238

  • Název nakladatele

    Magnanimitas

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové: elektronická konference

  • Datum konání akce

    24. 11. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku