Poradenský proces jako mechanizmus k vytváření sociální rovnosti v terciárním vzdělávání - kvalitativní sonda zaměřená na speciální vzdělávací potřeby
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501CQL" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1501CQL - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Poradenský proces jako mechanizmus k vytváření sociální rovnosti v terciárním vzdělávání - kvalitativní sonda zaměřená na speciální vzdělávací potřeby
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek propojuje filozoficko-pedagogické otázky sociální rovnosti a sociální spravedlnosti, řeší etické zásady vytváření rovných příležitostí studentů se specifickými (vzdělávacími) potřebami na terciárním stupni vzdělávání. Autoři nabízejí dvě kazuistické studie, orientované se zřetelným důrazem na humanisticky laděný poradenský proces, jehož cílem bylo identifikovat speciální (vzdělávací) potřeby s ohledem na klienta, jeho zdravotní postižení (znevýhodnění) a možnosti studia daného oboru.
Název v anglickém jazyce
COUNSELING - THE MECHANISM HOW TO BUILD SOCIAL EQUALITY IN TERCIARY EDUCATION - QUALITATIVE ISSUE FOCUSED ON SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS
Popis výsledku anglicky
The text integrates some key philosophical and pedagogical issues of social equality and social justice. It discusses some ethical principles to create equal opportunities for students with special (educational) needs at the tertiary level of education.The authors offer two case studies, oriented with a high emphasis on humanist-tuned counseling. Its aim was to identify special (educational) needs with regard to the client's disability (handicap) and study opportunities in the field.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference. Evropské pedagogické fórum 2014
ISBN
978-80-87952-05-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
229-238
Název nakladatele
Magnanimitas
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové: elektronická konference
Datum konání akce
24. 11. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—