Klíčové faktory školní edukace sociálně vyloučených romských žáků
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1601EHX" target="_blank" >RIV/61988987:17450/14:A1601EHX - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Klíčové faktory školní edukace sociálně vyloučených romských žáků
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek vymezuje koncept sociální exkluze romských žáků v podmínkách České republiky a definuje klíčové faktory školní edukace. Prezentuje dvě empirické sondy - kvalitativně a kvantitativně orientované, jejichž realizátorem byl sám autor.
Název v anglickém jazyce
Key Factors of School Education of Socially Excluded Roma Pupils
Popis výsledku anglicky
The text deals with the concept of social exclusion of Roma pupils in the Czech Republic. It brings some interesting main results of empirical findings realised by the author.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Psychológia a patopsychológia dieťaťa
ISSN
0555-5574
e-ISSN
—
Svazek periodika
48
Číslo periodika v rámci svazku
3-4
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
296-308
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—