Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Slovní úloha v diagnostice dítěte na vstupu do školního vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F15%3AA1601ENB" target="_blank" >RIV/61988987:17450/15:A1601ENB - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Slovní úloha v diagnostice dítěte na vstupu do školního vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Zpracováváme jednu slovní úlohu odpovídající sémantické situaci se třemi parametry: stav počáteční, stav koncový a operátor změny, přičemž všechny parametry jsou zadány jako počet. Úlohu zařazujeme do diagnostického testu pro žáky na vstupu do 1. ročníkuzákladní školy. Sledujeme jejich individuální řešení ve fázích přijetí úlohy, uchopení úlohy, volby řešitelské strategie a práce s chybou. Řešení doplňujeme diagnostickými klíči a navrhujeme didaktické nástroje učitele vhodné pro reedukaci.

  • Název v anglickém jazyce

    Using Word Problem in the Diagnosis of Children Entering School Education

  • Popis výsledku anglicky

    We are creating a word problem corresponding to the semantic situation with three parameters: initial state, final state, and change operator; all parameters are numbers. The task is being added to the diagnostic test of pupils entering the 1st grade ofprimary school. We track their individual solutions in the acceptance phase, during grasping of the problem, selection of solving strategy and working with mistake. The solution is accompanied with diagnostic keys and we propose didactic tools for teachers suitable for reeducation.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Studia Scientifica Facultatis Paedagogicae

  • ISSN

    1336-2232

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    14

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    242-246

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus