DIAGNOSTICS OF TECHNICAL THINKING LEVEL BY VISUAL MODELLING
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F15%3AA1601ESW" target="_blank" >RIV/61988987:17450/15:A1601ESW - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
DIAGNOSTICS OF TECHNICAL THINKING LEVEL BY VISUAL MODELLING
Popis výsledku v původním jazyce
The paper deals with the research using Eyetracking technology during diagnostics of technological knowledge detected by visual modelling. It describes basic visual structures of visual models using a principle of mental manipulation, it verifies its effectiveness and defines borders of its use in technological education.
Název v anglickém jazyce
DIAGNOSTICS OF TECHNICAL THINKING LEVEL BY VISUAL MODELLING
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the research using Eyetracking technology during diagnostics of technological knowledge detected by visual modelling. It describes basic visual structures of visual models using a principle of mental manipulation, it verifies its effectiveness and defines borders of its use in technological education.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
ICT in Educational Design, Processes, Materials, Resources
ISBN
978-83-7842-204-4
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
127-136
Počet stran knihy
152
Název nakladatele
Uniwersytet Zielonogórski
Místo vydání
Uniwersytet Zielonogórski
Kód UT WoS kapitoly
—