Organizační formy výuky podporované mobilními technologiemi
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F15%3AA1601EV8" target="_blank" >RIV/61988987:17450/15:A1601EV8 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Organizační formy výuky podporované mobilními technologiemi
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je zaměřen na rozvíjení klíčové kompetence k učení pomocí osobního vzdělávacího prostředí PLE (Personal Learning Environment), které bude integrováno do výuky přírodovědných předmětů s využitím tabletů nebo jiných mobilních zařízení za účelem osvojení si základních návyků a principů správné organizace souborů, informací a nástrojů (PLE) u žáků základních škol. V příspěvku autor popisuje návrh aplikace a způsob jakým bude do výuky na vybraných základních školách integrována. K měření rozvoje klíčové kompetence k učení bude použit navržený projektivní test a tzv. rubrics scoring. Pilotní ověření navrženého projektivního testu autor popisuje v příspěvku.
Název v anglickém jazyce
Organizational forms of teaching supported by mobile technologies
Popis výsledku anglicky
The paper is focused on developing key competencies for learning (learning to learn) through personalized learning environments PLE (Personal Learning Environment), which will be integrated into science teaching with the use of tablets and other mobile devices. In this paper, the author describes the application design and the way to do the teaching in selected primary schools built. To measure the development of core competencies for learning designed to be used projective test and called. Scoring rubrics. Pilot verification of the projective test, the author describes in the paper.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Information and Communication Technology in Education: Ph.D. students? section
ISBN
978-80-7464-775-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
188
Strana od-do
98-113
Název nakladatele
Ostravská univerzita v Ostravě
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Rožnov pod Radhoštěm
Datum konání akce
15. 9. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—