Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Organizační formy výuky podporované mobilními technologiemi

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F15%3AA1601EV8" target="_blank" >RIV/61988987:17450/15:A1601EV8 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Organizační formy výuky podporované mobilními technologiemi

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je zaměřen na rozvíjení klíčové kompetence k učení pomocí osobního vzdělávacího prostředí PLE (Personal Learning Environment), které bude integrováno do výuky přírodovědných předmětů s využitím tabletů nebo jiných mobilních zařízení za účelem osvojení si základních návyků a principů správné organizace souborů, informací a nástrojů (PLE) u žáků základních škol. V příspěvku autor popisuje návrh aplikace a způsob jakým bude do výuky na vybraných základních školách integrována. K měření rozvoje klíčové kompetence k učení bude použit navržený projektivní test a tzv. rubrics scoring. Pilotní ověření navrženého projektivního testu autor popisuje v příspěvku.

  • Název v anglickém jazyce

    Organizational forms of teaching supported by mobile technologies

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is focused on developing key competencies for learning (learning to learn) through personalized learning environments PLE (Personal Learning Environment), which will be integrated into science teaching with the use of tablets and other mobile devices. In this paper, the author describes the application design and the way to do the teaching in selected primary schools built. To measure the development of core competencies for learning designed to be used projective test and called. Scoring rubrics. Pilot verification of the projective test, the author describes in the paper.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Information and Communication Technology in Education: Ph.D. students? section

  • ISBN

    978-80-7464-775-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    188

  • Strana od-do

    98-113

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita v Ostravě

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Rožnov pod Radhoštěm

  • Datum konání akce

    15. 9. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku