Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kvalitativní analýza názorů na zátěžové aktivity - dílčí výstupy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F16%3AA1701HKD" target="_blank" >RIV/61988987:17450/16:A1701HKD - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kvalitativní analýza názorů na zátěžové aktivity - dílčí výstupy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek představuje dílčí výsledky kvalitativní analýzy názorů klientů terapeutické komunity Fides na zátěžové aktivity, kterých se účastnili v roce 2015. Analýza byla provedena u klientů ve všech fázích léčby. Zátěžové aktivity představují jeden z výchovných a resocializačních prostředků při práci s drogově závislými v terapeutických komunitách. Analýza názorů klientů na tyto aktivity a pochopení jejich širšího kontextu může být jedním z faktorů, které usnadní komunitám jejich rozhodování při zařazování těchto aktivit.

  • Název v anglickém jazyce

    Qualitative Analysis of Views on the Adventure Therapy - Partial Results

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents partial results of a qualitative analysis of the clients views from therapeutic communities Fides on the adventure therapy, which attended in 2015. The analysis was performed by clients in all phases of treatment. The adventure therapy represents one of the educational and re-socialization possibilities working with drug addicts in therapeutic communities. Analysis of the views of clients on these activities and their understanding of the broader context may be one of the factors in decision making as for whether to include these activities or not into a treatment program.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Grant Journal

  • ISSN

    1805-062X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    01

  • Číslo periodika v rámci svazku

    July

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    74-78

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus